17. sept 2015

I'm Gonna Rest this Mind

Ma olen absoluutselt alati armastanud seda, kui inimesed räägivad ausalt oma probleemidest. Ma mõtlen siis mitte sellist konstantset jahumist, vaid tunnistavad ausalt, et nt linnast välja kolimine oli halb otsus ja see võtab mult rohkem aega, kui ma tahaksin. Või et ma olen halb autojuht. Või mulle ei meeldi emaksolemine. Vms. Ja tunnistavad ausalt, et suhtes olemine on palju keerulisem ja väsitavam, kui see välja paistab. See kõik on ju nii kaua aega olnud privaatne teema ning kõik isiklik peab alati välja paistma perfektne või vähemalt korras. Nagu näiteks see, et naistel justkui ei olegi päevi või et muretsed millegipärast. Või et valu ükskõik millises kehaosas on nii tugev või ebamugav, et ei suuda mitte millegagi tegeleda. Seetõttu ma mäletan, kuidas mind tabas mingi teatud vabanemine ja rõõm, kui ma esimest korda kuulsin, kuidas keegi julges ausalt muresid tunnistada.
Minu suhe Maqga pole sugugi nii lihtne ja roosiline, nagu mulle meeldiks ja nagu see tihti teistele välja paistab. Minu pidev rääkimine ja ausalt teemade ettevõtmine ning tema kinnisus ja mõne teema puhul kapseldumine ei ole hea kooslus ning teeb asjad pigem halvemaks kui paremaks. Kui sa ikka tahad millestki rääkida ja teine ei taha ning läheb hoopiski lukku ja jääb vait selle peale ja see omakorda ärritab sind ja paneb rohkem teisele äsama, et no räägi ja tema sellest veel rohkem vait jääb ja silmadki suleb ning end sellest kõigest eemaldab, siis selle teema läbirääkimata ja nurka hapnema jäämise arusaamiseks ei pea raketiteadane olema. Minule meeldib selgus ja mõnikord pean ma selleks otse küsima ja vastuse saama. Kui ma seda ei saa, siis hakkab mind närima kahtlus, mis kahtlemata on hoopiski kaasavara mu eelmisest suhtest, ning mina muutun rahutuks ja ebameeldivaks. Nokk kinni ja saba lahti. Aga kas sellisel juhul on õige teha järeldus, et ma ei peagi teist usaldama ja laskma ajal asja klaarida, vaid tegema otsuse, et ei, sellest ei saa raudselt midagi ning ära minema?
Mina arvan, et ma ei taha, et inimesed arvaksid ekslikult, et kõik on jõle hästi, kui see tegelikult nii pole. Mitte, et sekkuma peaks, ent mingit valekujutelma ei peaks ka looma.

Kommentaare ei ole: