4. jaan 2015

Nii ongi

Tere uude aastasse.
Mõistlik oleks teha eelmise aasta kohta kokkuvõte, nagu iga normaalne inimene tavaliselt teeb, ent ma polegi siiani nagu väga sellele mõelnud. Jah, muidugi on mult küsitud, kuidas ma oma aastaga rahule jäin ja ma olen ausalt vastanud, et muidugi jäin. Jäingi, isver küll! Aga ega ma ei saa nüüd kätt südamele pannes öelda, et see ainult roosamanna oli ja ma terve selle aasta kuidagi väga rõõsa ja õnnelik oleks olnud ning heaolutundes supelnud. 
Aasta esimene pool polnud sugugi nii ilus. Mingi hetk oli jaks ja rõõm kuidagi täitsa otsas ja ma vajasin veidi abi, et selles kõiges midagi head leida ja kuidagi hakkama saada. Sel hetkel oli see kõik omamoodi naljakaski. Mõned tutvused sobisid sinna situatsiooni täpselt sama hästi nagu sool haava. Ja ma mäletan, kuidas ma mingi hetk mõtlesin, et ikka kuidagi uskumatult rahulik ja vaikne on. 
Ja siis läks lahti! Ma lugesin ükspäev kokku, mitu korda ma käisin reisil nüüdseks juba eelmisel aastal- 8 korda. See on väga mitu rohkem korda, kui varasematel aastatel. 
Ja siis kindlasti see paganama korterivarga teema. Lõpuks saan ma ju öelda, et selles olid kõvad kasud sees, sest vähe sellest, et ma sain kõik oma asjad tagasi, sain ma omale ka uue ukse ja esikuremondi.
Aga kõige lõpuks ikkagi- Maq.

Kommentaare ei ole: