30. okt 2014

Kui tore ja kasulik ei ole üks kindlustusfirma

Mul ei ole vahepeal millestki kirjutada olnud, sest mu mõtetes on endiselt olnud korteriuks ja ootus, millal kindlustus minuga ühhendust võtab.
Kuna kindlustus aga ei võtnud ega võtnud, siis haarasin ma sel nädalal ise ohjad. Ehk et siin on lugu sellest, kuidas Swedbanki kindlustus asju ajab.
Kõigepealt proovisin ma neile helistada telefoninumbril, millel on märgitud juurde E-R 9-17. See number on visiitkaardil, mille sain kahjukäsitlejalt. Mitte keegi ei vastanud ja kõne ei läinud ka ooteliinile. Helistasin sel numbril mitu korda. Lõpuks helisasin 24h telefonil ja sellele, tõepoolest, vastati kohe ja suunati edasi inimesele, kes mu asjaga tegeleb. Inimesele, kes minu asjaga tegeleb!!! Mhmmm, see on päris huvitav, et ma kuulen temast alles siis, kui ma helistan ise neile ja uurin, mis seis mu looga on ja miks see seisab. Ja siis selgus, et tõesti-tõesti, kahjukäsitleja pole kalkulatsioone veel saatnud. See pani mind õhku ahmima. Mu agent, või kes iganes ta nimetus on, ütles, et juhtumis on kirjas, et on suur kahju esikule ja et see võtab vist aega küll. Kui ma ütlesin, et suurim kahju on ju uks ja kuu aega on ikka ilmselgelt liiga kaua ukse jaoks, siis selgus, et ukse kohta nagu polegi eriti midagi. KUIDAS palun? Ükskõik, milline see minu uks oli, ent see on ju korteri turvalisuse tagamiseks siiski nr 1 ja kui see on katkine, siis ilmselgelt ei ole see turvaline. Selle kõrval on mu esik ikka suhteliselt suva. Katkise seinaga esikuga on võimalik elada, ent ukseta vist hästi ei ole. Või?
Nüüd siis lubas see agent kirjutada kohe käsitlejale ja nõuda kalkulatsiooni ning rõhutada ka ust. Ja lootis, et vastus saabub sel nädalal. 
Terve see kogemus on olnud uskumatult ebameeldiv. Alates sellest, et aega on läinud nii palju, et kui mul poleks topeltust, ei julgeks ma ilmselt tööl käia või oleksin ostnud ise mingi ukse. Aga ennekõike on absurdne see, et kui ma teatasin õnnetusjuhtumist elektroonselt, võttis minuga ühendust kahjukäsitlusfirma ja leppis aja kokku kojutulekuks, ent kindlustusest endast kuulen alles siis, kui ma ise sinna helistan. Kas poleks normaalne ja loogiline, et nemad helistavad ja räägivad, mis edasi saama hakkab? Et nüüd helistab teile kahjukäsitleja ja lepib aja kokku, siis edasi tehakse kalkulatsioon, maksate omavastutuse ära ja siis edasi läheb protsess nii? Sest mina ei tea, mis edasi saama hakkab ja seda isegi peale küsimist. Ma ei tea, kes ja mille alusel mulle ukse valib ja luku sinnajuurde. Ma ei tea, kes valib mu esikusse uue tapeedi ja millal. Ma ei tea mitte midagi ja ma pean kuu peale seda kõike ikka veel edasi ootama ja ootama. Ja ma ei saa seda kindlustust vahetada. Leping kehtib kuni laenu lõpuni. 
Ilmselgelt annan ma neile pärast seda kõike tagasisidet ja nõuan oma poliisi läbivaatamist ja võtan ilmselt omale nüüd kõik tuled-viled veel lisaks peale. Lahti ma neist ju ei saa...
Kahetsen ma ainult üht, ent see-eest väga- ma oleksin siiski pidanud kohe ise omale ukse ostma ja siis oleks see juba ammu ka ees. Ise olen loll, et kindlustusse pöördusin ja neid ootama jäin, eksole. Aga milleks nemad siis on?

Kommentaare ei ole: