3. aug 2014

Pole pea ees tulle tormaja

Noh, ma jõudsin nüüd linna tagasi. Koju jõudes avastasin, et vett pole. Pärast kolme päeva looduses ning tänast megapalavat ilma Lõuna-Eesti metsades ja radadel!
Aga jah, ma veetsin terve selle nädala (v.a. see ühe öine kiire põige koju) koos ühe mehega ja sellest ei juhtunudki mitte mingit katastroofi. Me ei läinudki üksteisele kallale. Muidugi oleme lõpuks teineteisest tüdinenud, ent sellegipoolest- hästi läks, hästi saime hakkama ja ei, me ei istunud lõpuks autos vait ja kumbki isesuunas aknast välja vahtides. 
Nüüd olen ma tervest nädalast ainult ühe öö maganud kodus ja voodis, kõik ülejäänud ööd sellest nädalast möödusid telgis. Päris imelik minu kohta. Ja ehk seetõttu oleksingi tahtnud koju jõudes ruttu vanni...
Mis siis nüüd reedest tänaseni toimus? Intsikurmu festival. Väikese kõrvalepõikega eile Setumaa kuningriigi päevale Mikitamäele ja Mooste randa ning täna Võrru, Taevaskotta ja siis Põhjaka mõisa sööma.
On ikka puhkus olnud! 

Kommentaare ei ole: