Kala on rääkinud ja kiitnud oma onu autot küll harva, ent piisavalt selleks, et olla vaimustuses ja ekstaasis pärast uudise kuulmist, et just sellega reedel maale lähme. Milline auto!
Kui ma reedel Kala maja ette jõudsin, oli kapotikaas üleval ja Kala käppapidi esilaterna juhtmetes. Sest vasak esimene öötuli ei põlenud. Pluss järelkäru parem suunatuli. Mingi hetk lakkas ka cd töötamast- veidikene aega mängis ja siis kukkus piiksuma ja jäi vait. Raadio üldse ei mänginud, tee mida tahad.
Ma tahaks jätta mainimata, et hämaras ja pimedas oli selle autoga ebameeldiv sõita, sest üks tuli ei põlenud ning see ainus, töötav tuli valgustas nõrgalt, liiga üles ja liiga teelt välja...
No jaaa, kiirendas see auto nagu unistus, sõida, millise käiguga tahad. Ja salongis oli üpris vaikne. Sportistmetest oli vägagi kasu, kui KIIRESTI väga kurvilisel teel sõita. Ja kurvilistel teedel sõitsime me kiiresti ilma järelkäruta.
Aga- auto nagises ja logises ning sellist asja ei suuda märkamata jätta. Olgu mootorimüra salongis pealegi unistuslikult vaikne. Mõtlesin reedel maale sõites just, et Jeremy oleks selle auto interjööri kohta öelnud- It sounds cheap!
Hiljem selgus, et konkreetsel isendil on mingi rike, mille tõttu saab aku tühjaks, kui vajutada salongivalgustus tööle ja jätta see pärast väljavajutamata.
Ent jaaa- sõidab see auto tõesti unistuslikult. Sain ise seda juhtida ning gaasipedaali selliselt vajutamine, mis surus mu sügavamale tooli tõi pääääris mõnusa naeratause näole. Nagu siis, kui kui me ükskord Kalaga Rock Cafes käisime ja üks onu meid vahtis. Aaa, ups, see detailikene pole vist kõigile. A samas, kes teine sellest ikka aru saaks? No igatahes tõi see gaasivajutus mõnusa naeratuse nöole. Ja tekitas tahtmise keegi (kes mu kõrval autos istus) tagasi koju jõudes ruttu tuppa lohistada. Mmmm, mina olin ka siiani arvanud, et see on müüt. Sest olgem ausad, ma olen enne ikka ka päris vägevaleliikuvate autodega sõitnud. Mulle tundub aga, et point on selles, kas seda juhtida ise või rallida lihtsalt kaasa. ;)
Njaa, nagu juba öeldud, liigub see masin jube hästi. Kütust võtab sama palju kui nädalakese näljas olnud elevant. Kuna ilma käruta olles me konkreetselt kihutasime, ei oska päris õiget kütusekulu öelda, ent maanteel olles ma proovisin seda näidikut mitte vaadata- see oli 13-14. Auch.
Mis mulle selle auto juures aga väga meeldis, oli hoopiski fakt, et ta näitas Kala autot väga heas valguses. Kalal olid suvel autos mõned asjad katki? No aga sel autol oli neid jupikesi veelgi rohkem! Kala autol kostub rattamüra pagasiruumi katte puudumise tõttu hästi sisse? Jaa, ent ta ei nagise ega kriuksu ega kiiksu nagu S4! Ja Kala autos töötab raadio. Ning kuigi see ei liigu nagu unistus ega kiirenda nagu gepard, on ta kõrgem ja sellega saab metsa ning jõuab punktist A punkti B. Ja kütusekulu on arvatavasti vähemalt 1/3 võrra väiksem.
Ooojaaaa- Kala autosse ümber kolides paitasin ma selle armatuuri, käsipidurit ja aknaraami ning teatasin, et KODU!
Igapäevaauto olgu ikka AUTO ja mängimiseks olgu teine auto. Või nagu Kalal- tsikkel.
Kui ma reedel Kala maja ette jõudsin, oli kapotikaas üleval ja Kala käppapidi esilaterna juhtmetes. Sest vasak esimene öötuli ei põlenud. Pluss järelkäru parem suunatuli. Mingi hetk lakkas ka cd töötamast- veidikene aega mängis ja siis kukkus piiksuma ja jäi vait. Raadio üldse ei mänginud, tee mida tahad.
Ma tahaks jätta mainimata, et hämaras ja pimedas oli selle autoga ebameeldiv sõita, sest üks tuli ei põlenud ning see ainus, töötav tuli valgustas nõrgalt, liiga üles ja liiga teelt välja...
No jaaa, kiirendas see auto nagu unistus, sõida, millise käiguga tahad. Ja salongis oli üpris vaikne. Sportistmetest oli vägagi kasu, kui KIIRESTI väga kurvilisel teel sõita. Ja kurvilistel teedel sõitsime me kiiresti ilma järelkäruta.
Aga- auto nagises ja logises ning sellist asja ei suuda märkamata jätta. Olgu mootorimüra salongis pealegi unistuslikult vaikne. Mõtlesin reedel maale sõites just, et Jeremy oleks selle auto interjööri kohta öelnud- It sounds cheap!
Hiljem selgus, et konkreetsel isendil on mingi rike, mille tõttu saab aku tühjaks, kui vajutada salongivalgustus tööle ja jätta see pärast väljavajutamata.
Ent jaaa- sõidab see auto tõesti unistuslikult. Sain ise seda juhtida ning gaasipedaali selliselt vajutamine, mis surus mu sügavamale tooli tõi pääääris mõnusa naeratause näole. Nagu siis, kui kui me ükskord Kalaga Rock Cafes käisime ja üks onu meid vahtis. Aaa, ups, see detailikene pole vist kõigile. A samas, kes teine sellest ikka aru saaks? No igatahes tõi see gaasivajutus mõnusa naeratuse nöole. Ja tekitas tahtmise keegi (kes mu kõrval autos istus) tagasi koju jõudes ruttu tuppa lohistada. Mmmm, mina olin ka siiani arvanud, et see on müüt. Sest olgem ausad, ma olen enne ikka ka päris vägevaleliikuvate autodega sõitnud. Mulle tundub aga, et point on selles, kas seda juhtida ise või rallida lihtsalt kaasa. ;)
Njaa, nagu juba öeldud, liigub see masin jube hästi. Kütust võtab sama palju kui nädalakese näljas olnud elevant. Kuna ilma käruta olles me konkreetselt kihutasime, ei oska päris õiget kütusekulu öelda, ent maanteel olles ma proovisin seda näidikut mitte vaadata- see oli 13-14. Auch.
Mis mulle selle auto juures aga väga meeldis, oli hoopiski fakt, et ta näitas Kala autot väga heas valguses. Kalal olid suvel autos mõned asjad katki? No aga sel autol oli neid jupikesi veelgi rohkem! Kala autol kostub rattamüra pagasiruumi katte puudumise tõttu hästi sisse? Jaa, ent ta ei nagise ega kriuksu ega kiiksu nagu S4! Ja Kala autos töötab raadio. Ning kuigi see ei liigu nagu unistus ega kiirenda nagu gepard, on ta kõrgem ja sellega saab metsa ning jõuab punktist A punkti B. Ja kütusekulu on arvatavasti vähemalt 1/3 võrra väiksem.
Ooojaaaa- Kala autosse ümber kolides paitasin ma selle armatuuri, käsipidurit ja aknaraami ning teatasin, et KODU!
Igapäevaauto olgu ikka AUTO ja mängimiseks olgu teine auto. Või nagu Kalal- tsikkel.

Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar